۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
 ۱۳ طرح نیمه تمام پژوهشی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۱۳ طرح نیمه تمام پژوهشی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ طرح نیمه تمام در حوزه پژوهش در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با تخصیص اعتبار باید به نتیجه برسند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین کلانتری بعدازظهر سه شنبه در نشست کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا وقتی که این طرح‌ ها منجر به نتیجه نشود، طرح جدیدی در استان آغاز نمی شود.

وی با بیان اینکه کار پژوهشی در دستگاههای استان باید با ارائه طرح در این کارگروه اجرایی شود، گفت: دستگاههای استان باید با دانشگاه‌ های استان در راستای طرحهای پژوهشی قرارداد داشته و نباید خارج از استان قرارداد ببندند.

کلانتری اظهار داشت: دولت ها و مسئولان در طول ۴۲ سال انقلاب تلاش کردند امکانات آموزشی، درمانی، خدماتی و دیگر امکانات را به مردم ارائه دهند، اما با توجه به محرومیتهایی که از رژیم گذشته بر استان بوده، استان همچنان نیازمند توسعه است.

وی تصریح کرد: در استان در راستای توسعه پژوهش و اجرای طرح های پژوهشی اعتباری ۵۰۰ میلیون تومانی اختصاص یافت.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهم ترین اولویت های ایجاد اشتغال و توسعه استان را رونق صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت: حوزه‌ هایی مانند نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی و طرح‌های گلخانه‌ ای می‌ تواند منجر به توسعه استان شود اما گردشگری حوزه مهم و ویژه‌ ای است.

کد خبر: ۴۱٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha