۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
طرح تشدید نظارت بر نوشت‌افزارها در استان سمنان آغاز شد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان:

طرح تشدید نظارت بر نوشت‌افزارها در استان سمنان آغاز شد

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه طرح تشدید نظارت بر نوشت‌افزارها در استان آغاز شد، گفت: این طرح در راستای مقابله با قاچاق و گران‌فروشی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارت بر نوشت‌افزارها در استان سمنان آغاز شد، اظهار داشت: این طرح با اولویت مقابله باعرضه نوشت‌افزار قاچاق و گران‌فروشی اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس شاهد افزایش تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر در بازار هستیم، تصریح کرد: به‌تبع آن افزایش تقاضا در حوزه ملزومات اداری و پوشاک نیز ایجادشده است.

حمایت از تولید داخلی
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از فروش کالای قاچاق بیان کرد: رصد و کنترل بازار در راستای جلوگیری از هرگونه کمبود اقلام نوشت‌افزاری و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها از دیگر رویکردهای مهم این سازمان است.

یحیایی گفت: در این طرح علاوه بر مراکز عرضه‌کننده خرده‌فروش، تمامی مراکز فروش عمده کیف و کفش، نوشت‌افزارها و پوشاک نیز رصد خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت آحاد مردم برای حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید و اشتغال در کشور خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

کد خبر: ۴۱٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha