۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
 ۱۱ هزار نفر برای مسکن کارگری در زنجان ثبت‌نام کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۱۱ هزار نفر برای مسکن کارگری در زنجان ثبت‌نام کردند

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۹۳۵ نفر برای مسکن کارگری در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان، محمد رضا یوسفی گفت: کارگران نیروهای مولد جامعه بوده و ارزشمند هستند، از این رو تلاش می کنیم تا با تامین مسکن آنها، دغدغه این قشر زحمت کش را مرتفع سازیم که در همین راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هشت مدل برای مسکن کارگران طراحی کرده است که مطابق با آن مخاطبان شناسایی و در این طبقه‌بندی‌ها دسته بندی می شوند.

وی با اشاره به اینکه زمین ۵۰ درصد از ارزش ساختمان است، اظهار کرد: اگر زمین رایگان در اختیار مسکن کارگری قرار گیرد، به مانند آن است که ۵۰ درصد به کارگران در تامین مسکن تخفیف داده‌ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۹۳۵ نفر برای مسکن کارگری در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند و باید تلاش کنیم تا با شناخت پتانسیل‌های هر یک از نهادهای مسئول، برای خانه دار شدن این قشر زحمت‌کش و مولد اقتصاد کشور اقدام کنیم.

یوسفی تاکید کرد: کانون‌های بازنشستگی استان و شهرستان‌ها نیز باید نسبت به شناسایی افراد شامل این طرح در میان اعضای خود اقدام کنند تا به نحو منسجمی در این حوزه عمل کنیم.

کد خبر: ۴۱٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha