۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
۴ میلیون عدد ماسک اضافه در زنجان ذخیره شده است/ تولید ۳۲۰ تن الکل
استاندار زنجان:

۴ میلیون عدد ماسک اضافه در زنجان ذخیره شده است/ تولید ۳۲۰ تن الکل

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان گفت: در حال حاضر بیش از چهار میلیون عدد ماسک اضافه در استان زنجان ذخیره شده و مشکلی در خصوص تامین ماسک مراکز درمانی و داروخانه ها وجود ندارد.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در زمینه تولید ماسک به خود کفایی رسیده است،گفت: تولید ماسک در این استان روزانه به بیش از ۸۰۰ هزار عدد ماسک رسیده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از چهار میلیون عدد ماسک اضافه در انبارها ذخیره شده و مشکلی در خصوص تامین ماسک مراکز درمانی و داروخانه ها وجود ندارد.

استاندار زنجان گفت: این استان در تولید ماسک N۹۵ هم خودکفا شده است و مشکلی ندارد.

حقیقی از ارسال ماسک به سایر استانها خبر داد و تاکید کرد: ماسک با قیمت بسیار ارزان در اختیار استانها قرار می گیرد و تنها هدف ما قطع زنجیره ویروس کرونا در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه شش واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده و یک واحد تولید الکل در استان زنجان فعال است، ابراز داشت:  این تعداد واحد تولیدی روزانه بیش از ۳۲۰ تن مواد ضدعفونی کننده الکل بر پایه آب و ۱۰ تن الکل تولید می کنند.

استاندار زنجان گفت: این واحدهای تولیدی علاوه بر تامین نیاز مواد ضدعفونی استان به سایر استانها هم مواد ضدعفونی کننده ارسال می کنند. 

کد خبر: ۴۱٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha