۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
بزرگترین مجموعه تفریحی خوزستان در خرمشهر کلنگ‌زنی می‌شود
با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد؛

بزرگترین مجموعه تفریحی خوزستان در خرمشهر کلنگ‌زنی می‌شود

خرمشهر- همزمان با سالروز شکست حصر آبادان کلنگ احداث بزرگترین مجموعه تفریحی و نصب دستگاه‌های غول پیکر شهربازی خوزستان و استان‌های همجوار، با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در خرمشهر به زمین زده می‌شود.

سرمایه‌گذار مجموعه تفریحی خوزستان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه این شهربازی بزرگترین مجموعه تجهیزات غول پیکر و تفریحی در خوزستان و استان‌های همجوار است، اظهار کرد: میزان اشتغالزایی مستقیم این طرح ۳۰ نفر و میزان اشتغالزایی غیر مستقیم ۱۰ نفر است.

امین فرطوسی توضیح داد: اعتبار سرمایه‌گذاری بزرگترین مجموعه تفریحی-شهربازی استان خوزستان ۲۵ میلیارد تومان است که توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی احداث اولین فست فود خودرویی خوزستان را نیز بخشی از این مجموعه تفریحی اعلام کرد و افزود: در این طرح بدون اینکه فرد از خودروی خود خارج شود سفارش غذا می‌دهد و در سریعترین زمان ممکن، سفارش خود را دریافت می‌کند.

فرطوسی یادآور شد: همواره یکی از معضلات خوزستان عدم وجود یک شهربازی مدرن بوده زیرا احداث شهربازی هزینه‌بر است که همین علت باعث شده سرمایه‌گذاران رغبت کمتری از خود نشان دهند اما در راستای خدمت به مردم تصمیم بر اجرای این پروژه عظیم را گرفتیم.

وی طرح توسعه مجموعه گردشگری سندباد خرمشهر را از دیگر برنامه‌های آئین کلنگ‌زنی عنوان کرد و گفت: این آئین همزمان با پنجم مهرماه (سالروز شکست حصر آبادان) با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و مشاور رئیس جمهور و همچنین مسئولان محلی برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۴۱٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha