۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
دولت جلوی تعطیلی هتل لاله را بگیرد
رئیس جامعه هتلداران اردبیل:

دولت جلوی تعطیلی هتل لاله را بگیرد

اردبیل- بذری، رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل گفت: دولت با اقدام درست و منطقی جلوی تعطیلی شتابزده آبدرمانی سبلان و هتل لاله را بگیرد.

جعفر بذری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره تصمیم شتابزده شرکت توسعه گردشگری ایران مبنی بر تعطیلی هتل لاله و آب درمانی سبلان اظهار کرد: با تعطیل شدن این دو مجتمع پرآوازه سرعین عملاً چوب حراج به آبروی صنعت گردشگری استان زده می‌شود.

بذری با اشاره به اهمیت زیرساخت های گردشگری و توسعه این صنایع در زمان تحریم های ظالمانه دولتهای قدار حاکم در دنیا خاطرنشان کرد: با این تصمیمات غیرمنطقی در این برهه زمانی به جای مدیریت و برنامه ریزی مناسب اقدام به خود تحریمی می کنیم که اولین و مهمترین ضربه آن را از لحاظ فکری و سیاسی اهالی شهر سرعین استان اردبیل و کشور خواهد خورد.

رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل ضمن اشاره به ماموریت و وظیفه اصلی وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: رفع تکلیف کردن برای عدم مدیریت و ضعف در اداره زیر مجموعه ها تنها دلیلی می‌تواند برای این برنامه ریزی و تصمیم غیر منطقی باشد.

بذری تعطیلی هتل لاله سرعین و آبدرمانی سبلان را حرکتی بسیار عجیب و بیشتر سیاسی دانست و بیان کرد: دولت چگونه به فکر توسعه گردشگری است در حالی که همان اندک نیروها را با اشتغال های بسیار پایین در سطح نرمال و عادی نمی‌تواند مانند دیگر هتل‌های بخش خصوصی و سرمایه گذاری های همسطح حمایت کند در حالی که ما در استان اردبیل و سایر استان های کشور سرمایه‌گذارانی داریم که از اولین روزهای شیوع کرونا با مدیریت مناسب هم سرمایه و نیروهای خود را که اصلی ترین سرمایه ساخت‌های صنعت گردشگری استان اردبیل و کشور است را حفظ کرده‌اند.

کد خبر: ۴۱٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha