۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در زنجان ۱۰۳ درصدافزایش داشته است
استاندارزنجان:

ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در زنجان ۱۰۳ درصدافزایش داشته است

زنجان-استاندار زنجان، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران در استان زنجان خوب است، گفت: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در استان ۱۰۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در محل دفتر امام جمعه ،برتبیین اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت تاکید کردو گفت: باید دستاوردهای ۴۱ ساله انقلاب در جامعه به خوبی بیان و تبیین شود.

وی از  ۳ برابر شدن سدها، افزایش ۵۷ درصد صادرات غیر نفتی و ارتقا علم پزشکی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: استان زنجان در همه حوزه ها ترقی کرده است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران در استان زنجان خوب است، گفت: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در استان ۱۰۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

حقیقی ابراز کرد: استان زنجان در اشتغال روستایی صاحب طرح است و  در برنامه ششم توسعه ۹۰ روستا باید موردتوجه قرار می‌گرفت ولی۹۰۰ روستا را هدف قراردادیم.

وی از کلنگ زنی ۲ واحد تولیدی  در دهه فجر امسال در استان زنجان خبر داد و افزود: استان زنجان  در کسب و کار رتبه سه را دارد. 

استاندار زنجان ، افزود: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی همه تلاش‌شان در راستای ایجاد وحدت و تقویت و انسجام‌بخشی بین آحاد مختلف جامعه اسلامی بود و این مهم به خوبی محقق شده است. 

حقیقی تصریح کرد: امروز جوانان باید با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل آشنا شوند که لازمه تحقق این  مهم بازخوانی این آرمان‌ها برای نسل امروز است.

وی گفت: ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته پیشرفتهای خوبی داشته و تحریم های ظالمانه ای را پشت سر گذاشته است. 

استاندار زنجان، ابراز کرد: چابک‌سازی مدیریت، حضور در بین مردم، معرفی استان زنجان در عرصه ملی، حذف جلسات موازی و انجام جلسات میدانی  از اقدامات مهم مدیریت دولت در استان است.

کد خبر: ۴٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha