۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
برگزاری تورهای گردشگری در قزوین بدون مانع است
معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان قزوین:

برگزاری تورهای گردشگری در قزوین بدون مانع است

قزوین- معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: برگزاری تورهای گردشگری یک و ۲ روزه از سوی دفاتر خدمات مسافرتی در استان قزوین به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در طول برگزاری تورها بدون مانع است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین، نادر محمدی اظهار داشت: تورهای گردشگری باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شوند از جمله اینکه وسایل نقلیه تورها باید با نیمی از ظرفیت مورد استفاده قرار بگیرند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در ادامه اظهار داشت: در شرایط فعلی تاکید ما بیشتر بر برگزاری تورهای گردشگری طبیعت گردی و حضور گردشگران در جاذبه های طبیعی و یا جاذبه های دارای فضای باز  است که امکان رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها بیشتر است.

محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آب انبارهای تاریخی قزوین که جزو جاذبه های گردشگری مهم این شهر به شمار می روند، تعطیل هستند اما موزه های قزوین  به شرط عدم تجمع و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی امکان بازدید از آنها وجود دارد.

وی افزود: موزه های قزوین نیز باز هستند و مشکلی در فعالیت آنها وجود ندارد اما تمهیدات لازم اندیشده شده که بازدیدکنندگان به شکل انفرادی و نه در قالب اجتماعات و به شکل گروهی از این مکان ها بازدید کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با بیان اینکه تابع ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا هستیم،افزود: در حال حاضر می کوشیم تا با شرایط حداقلی، گردشگری و تاسیسات مرتبط با آن فعالیت داشته باشند، به گونه ای که چرخ گردشگری و فعالان این بخش بچرخد و همچنین سلامت گردشگران و مردم نیز با رعایت دقیق نکات بهداشتی حفظ شود.

کد خبر: ۴۱٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha