۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان سمنان افزایش می‌یابد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان سمنان افزایش می‌یابد

سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان افزایش می‌یابد، گفت: با تقویت این صندوق گامی مؤثر در راستای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن میرعماد صبح یکشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های قانونی موجود به دنبال تقویت و افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان هستیم، اظهار داشت: راه‌اندازی این صندوق نقش مؤثری را در رفع موانع تولید ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت ویژه راه‌اندازی این صندوق در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: تنظیم بازار محصولات کشاورزی نیز از دیگر مزایای مهم راه‌اندازی این صندوق محسوب می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأمین نهاده‌های موردنیاز، تولید، عمل‌آوری و تنظیم بازار و صادرات محصولات کشاورزی را از سرفصل‌های مهم خدمات حمایتی این صندوق برشمرد و گفت: این مهم سبب استقرار زنجیره ارزش و اجرای کشاورزی قراردادی در استان سمنان شده است.

حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی
نماینده هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان نیز در این دیدار بابیان اینکه اعطای تسهیلات و حمایت مالی از تولیدکنندگان و متقاضیان بخش سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی از اهداف مهمی است که در این صندوق دنبال می‌شود، اظهار داشت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در اوایل سال ۸۶ آغاز به کارکرد.

حمید عرب با تأکید بر اینکه حمایت و تقویت حجم و کیفیت سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی استان سمنان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تضمین متقاضیان سرمایه‌گذاری برای دریافت اعتبار از بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی داخلی در بخش کشاورزی، دریافت کمک‌های مالی و اعتباری از دولت، بانک‌ها و سایر شرکت‌ها و مؤسسات داخلی و خارجی نیز از سایر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

کد خبر: ۴۱٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha