۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در لرستان احداث می‌شود
استاندار لرستان:

۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در لرستان احداث می‌شود

لرستان- استاندار لرستان گفت: ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در لرستان احداث می‌شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی با اشاره به اجرای طرح ملی مسکن در استان اظهار داشت: از طریق این پروژه برای افراد واجد شرایط قرار است حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در لرستان ساخته و تحویل شود که در حال حاضر در مرحله تامین زمین در شهرستان‌های مختلف بوده و در برخی از مناطق حتی پیشرفت بیشتری صورت گرفته و پروژه آغاز شده است.

وی افزود: با همکاری ستاد اجرایی، بنیاد مسکن و استفاده از ظرفیت‌ بخش خصوصی تلاش می‌شود که این تعهد دولت در استان لرستان به خوبی اجرا شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: مردم در مرحله ثبت‌نام به خوبی عمل کرده و بیش از ۲۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام اولیه کرده اند که پس از بررسی حدود ۱۳ هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد تعداد افرادی واجد شرایط از سهم اختصاص داده شده بیشتر است.

وی با اشاره به ضرورت واریز مبلغ اولیه ثبت نام از طرف واجدین شرایط بیان کرد: علیرغم ارسال پیامک به واجدین شرایط تعداد افرادی که مبلغ اولیه ثبت نام را واریز کرده‌اند متاسفانه بسیار کم است که این موضوع کار را در استان لرستان مقداری عقب می‌اندازد.

خادمی تصریح کرد: تقریبا زمین این طرح مجانی در اختیار افراد قرار داده می‌شود و تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت نیز به آن تعلق گرفته و هزینه‌های مربوط به صدور پروانه، نظام مهندسی و در انشعابات و اشتراکات زیر ساختی نیز تخفیفات خاصی مورد نظر است.

استاندار لرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح اقدام ملی مسکن فرصت مغتنمی برای  خانه دار شدن است، ضروریست تا افراد مبلغ اولیه را که حدود ۴۰ میلیون تومان است سریع‌تر به حساب مربوطه واریز کرده تا بتوانیم عملیات اجرایی را در استان لرستان سریع‌تر آغاز کنیم.

کد خبر: ۴۱٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha