۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
قیمت نان در ایلام افزایش‌ یافت
رئیس اتحادیه صنف نانوایان ایلام:

قیمت نان در ایلام افزایش‌ یافت

ایلام- رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان ایلام گفت: افزایش قیمت نان در استان بین ۲۵ تا ۳۰ درصد است و از امروز در واحدهای نانوایی نیز اعمال می‌شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی اتحادیه نانوایی های استان ایلام، صادق پژوهان اظهار داشت: افزایش قیمت برای نانوایان نیمه یارانه‌ای ۲۵ درصد و برای نانوایان یارانه‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: افزایش نرخ نان در واحدهای نانوایی استان ایلام بعد از دو سال صورت گرفته است و اسفند ۱۳۹۷ آخرین افزایش نرخ نان در استان اعمال شد در حالیکه تمام کشور سال گذشته افزایش قیمت داشتند.

پژوهان یادآور شد: ایلام آخرین استانی است که اقدام به افزایش نرخ نان شد در حالی که همه نقاط کشور پیش از این نرخ نان را افزایش داده‌اند.

پژوهان اضافه کرد: هر واحد نانوایی دارای ۱۷ شاخص هزینه‌ای است که این آیتم‌ها در آنالیزهای صورت گرفته با توجه به قیمت آن‌ها در مقایسه با نرخ تمام شده نان افزایش بها داشته‌اند.

رئیس اتحادیه صنف نانوایان با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه مسئولان در درصدهای تعین شده افزایش نان تجدید نظر کنند، تاکید کرد: برخی واحدهای نانوایی به علت ضررهای مالی از ادامه فعالیت بازمانده و تعطیل شده‌اند.

استان ایلام دارای ۷۰۰ واحد نانوایی است که در این واحدها نان‌هایی، چون سنگک، لواش، تافتون، بربری، صمون و نان محلی تولید و به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

کد خبر: ۴۰٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha