۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
تعمیرات ۶ باب انبار ترانزیت و کالا در بندر شهید رجایی در دستور کار قرار گرفت
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

تعمیرات ۶ باب انبار ترانزیت و کالا در بندر شهید رجایی در دستور کار قرار گرفت

بندرعباس- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای افزایش کیفیت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست تعمیرات اساسی شش باب انبار ترانزیت و کالا در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش بازار به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریا نوردی استان هرمزگان، علیرضا محمدی کرجی ران با اشاره به تدوین برنامه های نظامند جهت انجام تعمیرات با هدف افزایش عمر مفید انبارها، بهبود وضعیت نگهداری کالا و افزایش فضای بارگیری و انبارش کالاهای اساسی اظهار داشت: در فرآیند اجرای این پروژه بر اساس الزامات و نگرش زیست محیطی سقف های پشم شیشه قدیمی جمع آوری و سقف های ساندویچ پنل جدید و استاندارد جایگزین آن می شود.

وی افزود: از این شش باب انبار ترانزیت و کالا تاکنون عملیات تعمیرات دو باب به مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع اتمام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به تامین روشنایی انبارهای مسقف منطبق با معیارهای استاندارد و الزامات بهینه سازی مصرف برق بیان داشت: جهت کاهش هزینه های روشنایی با استفاده از نور گیرهای پلی کربنات، نورگیری طبیعی در انبارها ایجاد می شود.

محمدی کرجی ران سند بلاست و رنگ آمیزی کل سازه موجود، تخریب بتن های آسیب دیده کف و اجرای بتن ضد سایش، تعمیر سکو های بار انداز و نصب ضربه گیرهای مسلح، تعمیرات اساسی ساختمان ها و دفاتر اداری انبارها و همچنین اجرای سیستم اطفاء حریق را از اقدامات صورت گرفته در این پروژه عنوان کرد.

کد خبر: ۴۰٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha