۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
۱۵ فقره پروانه بهره‌برداری تولید مواد شیمیایی در استان سمنان صادر شد
 معاون سازمان صمت استان سمنان:

۱۵ فقره پروانه بهره‌برداری تولید مواد شیمیایی در استان سمنان صادر شد

سمنان- معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ فقره پروانه بهره‌برداری تولید مواد شیمیایی در استان صادرشده است، گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال در این واحدهای تولیدی سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار بازار، فرامرز محبوبی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال درزمینه تولید مواد و محصولات شیمیایی در استان صادرشده است، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی ۱۵۰ نفر در استان سمنان صاحب شغل شدند.

وی با اشاره به اینکه در بین گروه‌های صنعتی که طی این مدت پروانه بهره‌برداری صادرشده است بیشترین میزان اشتغال‌زایی را دارا است، افزود: ۶۲ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای بیش از ۱۵ گروه صنعتی در استان صادرشده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه بیشترین پروانه‌های بهره‌برداری مربوط به گروه‌های صنعتی شیمیایی، لاستیک و پلاستیک، محصولات غذایی و ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات است، خاطرنشان کرد: با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری درمجموع ۸۰۰ نفر در بخش صنعت استان مشغول به کار می‌شوند.

کد خبر: ۴۰٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha