۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
آخرین مهلت تکمیل مدارک وام ودیعه مسکن در آذربایجان‌غربی اعلام شد
مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

آخرین مهلت تکمیل مدارک وام ودیعه مسکن در آذربایجان‌غربی اعلام شد

ارومیه- مدیرکل راه ‌و شهرسازی آذربایجان‌ غربی گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا روز دوشنبه، ٢۴ شهریور فرصت دارند، برای تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی، سیدمحسن حمزه لو گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که نسبت به ارسال کدملی خود به صورت پیامکی اقدام کرده و حائز شرایط دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند، تا روز دوشنبه، ٢۴ شهریور فرصت دارند به سامانه طرح اقدام ملی مسکن جهت تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مراجعه کنند.

وی افزود: مبلغ این تسهیلات در استان، ۱۵ میلیون تومان است و تسهیلات بانکی این طرح از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: سود این تسهیلات، ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجران واجد شرایط پرداخت می‌شود و در دوره قرارداد تنها سود تسهیلات از سوی مستاجران دریافت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

حمزه لو اضافه کرد: داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا برای دریافت این تسهیلات الزامی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کدرهگیری باشند.

وی افزود: گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات موضوع این مصوبه، کارگران و حقوق بگیران ثابت با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر، مشمولین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار هستند.

کد خبر: ۴۰٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha