۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
رونمایی از بزرگترین ترانسفورماتور قدرت (٤٠٠ مگاولت آمپر) در زنجان
فیلم استان‌ها؛

رونمایی از بزرگترین ترانسفورماتور قدرت (٤٠٠ مگاولت آمپر) در زنجان

زنجان- با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از بزرگترین ترانسفورماتور قدرت (٤٠٠ مگا ولت آمپر) در زنجان رونمایی شد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو  در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ترانسفورماتور ۴۰۰ MVA ۲۴۵/۲۱KV به سفارش شرکت هیربدان برای نصب در نیروگاه پاسارگاد قشم برای نخستین بار در شرکت ایران ترانسفو ساخته و با موفقیت تست شده است، گفت: ساخت این ترانسفورماتور یک افتخار ملی محسوب می شود.

بهزاد ظهیری با اشاره به روند طراحی ،تولید و تست موفقیت آمیز بزرگترین ترانسفورماتور قدرت سه فاز ساخت داخل در شرکت ایران ترانسفو گفت: وجه تمایز اصلی این ترانسفورماتور، قدرت ۴۰۰MVA آن است که بالاترین رکورد تولید یک ترانسفورماتور قدرت سه فاز است و تماما به دست توانمند مهندسین و کارگران ایرانی انجام شده است.

به گفته وی در سه ماهه نخست سال ۹۸ نیز گروه صنعتی ایران ترانسفو چهار ابر ترانسفورماتور با توان  ۳۱۵ مگاولت آمپر و ولتاژ ۴۰۰ کیلو وات را برای برق خوزستان طراحی، تولید و تحویل داد.

وی با بیان اینکه  علاوه بر ابر ترانس‌ها، دی ماه سال گذشته  بزرگترین ترانسفورماتور ۳ فاز برای نخستین بار در کشور با ردیف ولتاژ ۲۰/۲۳۰/۴۰۰ طی چهار ماه به طول ۱۴.۸ و عرض ۸.۵ و ارتفاع ۱۰.۵ و وزن ۳۴۳ تن برای بهره برداری در شبکه انتقال برق مازندران و گلستان در شرکت ایران ترانسفو ساخته شد.

کد خبر: ۴۰٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha