۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
کوتاهی مسئولان مرکزی در رفع دغدغه تولیدکنندگان قابل جبران نیست
استاندار مرکزی:

کوتاهی مسئولان مرکزی در رفع دغدغه تولیدکنندگان قابل جبران نیست

اراک- آقازاده، استاندار مرکزی گفت: کوتاه هیچ مسئولی در رفع دغدغه تولیدکنندگان در استان پذیرفتنی و قابل جبران نیست.

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار بازار از تلاش دستگاه‌های اجرایی و فعالان صنعتی و تولید استان مرکزی برای تحقق جهش تولید خبر داد و افزود: باید موانع تولید بین دستگاهی اجرایی برطرف شود و تولیدکننده دغدغه‌ای جز تولید و افزایش کیفیت و رقابت‌پذیری در بازار نداشته باشد.

استاندار مرکزی بابیان این‌که هیچ‌گونه کوتاهی در راستای تحقق جهش تولید را نمی‌پذیریم، ادامه داد: اگر در پی کوتاهی هر مسئولی یک تولیدکننده ناامید شود و یا مشکلاتی در بخش‌های تولیدی ایجاد شود، قابل جبران نیست و ما نیز از آن به‌سادگی نمی‌گذریم.

نماینده عالی دولت در استان مرکزی گفت: باید دستگاه‌های اجرایی مآمن و پناهگاه حل مشکلات تولید باشند و امروز نیز همین‌طور است و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در دستگاه‌های اجرایی در راستای نیل به جهش تولید بررسی و رفع می‌شود.

وی گفت: در همین راستا سند جهش تولید در استان مرکزی تدوین و وظایف دستگاه‌های اجرایی به آن‌ها ابلاغ‌شده است.

آقازاده افزود: در بخش صنعت و معدن این سند به تأمین منابع مالی و توسعه سرمایه‌گذاری ، مدیریت واردات و توسعه صادرات و توسعه و تعمیق ساخت داخل توجه ویژه‌ای شده است.

وی گفت: در جهش تولید مرتبط با صنعت و کسب و کار نیز بهبود فضای کسب و کار مرتبط با بخش صمت ، توسعه فناوری ومحصولات دانش بنیان و مدیریت بازار وساماندهی لجستیک تجاری مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر: ۴۰٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha