۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگاوات برای اولین بار توسط شرکت ایران ترانسفو ساخته شد
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگاوات برای اولین بار توسط شرکت ایران ترانسفو ساخته شد

زنجان- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگاوات برای اولین بار توسط شرکت ایران ترانسفو ساخته شده و در اختیار مجموعه های صنعتی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، سرتیپ امیر حاتمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص پروژه های جهش تولید در سطح کشور، گفت: خوشبختانه پروژه های جهش تولید در سطح کشور به خوبی اجرا می شود و روند مطلوبی دارد که تحول بسیار خوبی در اشتغال کشور ایجاد خواهد شد.

وی اظهار کرد: دراین استان ۲۷پروژه جهش تولید  اجرا خواهد شد که سرمایه گذاری خوبی انجام شده و دراشتغال استان هم موثر خواهد بود.

وزیر دفاع گفت: تفاهم نامه لازم در خصوص پروژه های جهش تولید با استاندار زنجان و سازمان برنامه و بودجه استان انجام شده و اتفاقات خوبی در اقتصاد استان رخ خواهد داد و باید کارها هرچه زودتر تسریع شود.

حاتمی به فعالت شرکت ایران ترانسفو زنجان اشاره کرد و افزود: تولیدات این مجموعه صنعتی دانش بنیان بوده و توان کامل چرخه صنعتی را در اختیار دارد و نیاز را دریافت و سپس طراحی می کند. بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگا وات را برای اولین بار این شرکت ساخته که در اختیار مجموعه های صنعتی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: تنها راه خروج از این نگاه قلدرانه دشمن تلاش و کوشش است.

حاتمی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس قرار داریم، افزود: درحوزه دریایی از یک ناو، ناوشکن جمران و نیمچه کار هم رونمایی می شود.

کد خبر: ۴۰٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha