۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
صادرات حوزه دفاعی بیش از دو برابر سال گذشته خواهد بود
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح :

صادرات حوزه دفاعی بیش از دو برابر سال گذشته خواهد بود

زنجان- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با بیان اینکه صادرات مکمل جهش تولید است، ابراز داشت: امسال صادرات حوزه دفاعی بیش از دو برابر سال گذشته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر سرتیپ امیر حاتمی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در محل استانداری زنجان، به اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: دشمن با رویکرد فشار حداکثری تلاش می کند تا کشور را با مشکل مواجه کند.

وی اظهار کرد: تنها هدف دشمن از تحریم اقتصادی بر علیه ایران،بدبین کردن مردم به نظام و انقلاب است ولی هرگز موفق نمی شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: با وجود فشارهای دشمن و محدودیت‌های بیماری کرونا  باز هم حرف از جهش تولید زده می‌شود و در دفاع مقدس هم  با محدویت‌های زیادی مواجه بودیم ولی اقدامات درستی انجام شد و امروز هم با شدیدترین تحریم‌ها ۹۰ درصد از نیازهای کشور را تامین می‌کنیم.

حاتمی تاکید کرد: دعواهای امروز شورای امنیت ادامه فشار و تحریم بر ایران است و با شعار جهش تولید حرکت‌های خوبی را می توان انجام داد و امروز دراین استان ۲۷ پروژه جهش تولید اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه صادرات مکمل جهش تولید است،ابراز داشت: امسال صادرات حوزه دفاعی بیش از دو برابر سال گذشته خواهد بود.

وزیر دفاع بر لزوم تسریع افتتاح پروژه‌ها در استان زنجان تاکید کرد و گفت: زنجان گذرگاه ارتباطی هفت استان است و باید پروژه دو خطه کردن زنجان به تهران سریع اجرایی شود.

حاتمی با بیان اینکه همدلی و وحدت باعث توسعه می شود، گفت:  با انسجام اتفاقات خوبی رخ می دهد و خوشبختانه این وفاق و همدلی در این استان خوب است.

وی به یوم العباس زنجانی ها اشاره کرد و افزود: زنجانی ها در اجرای طرح مومنامه در کشور مطرح و سرآمد هستند.

کد خبر: ۴۰٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha