۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
امکان انتخاب کارگاه‌های تبدیل CNG برای متقاضیان فراهم شد
قائم مقام شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی:

امکان انتخاب کارگاه‌های تبدیل CNG برای متقاضیان فراهم شد

قاسمی ده چشمه، قائم مقام شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی کشور گفت: با افزایش تعداد کارگاه‌های CNG امکان تعیین کارگاه تبدیل برای متقاضیان فراهم شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، حمید قاسمی ده چشمه قائم مقام شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی کشور، با اشاره به فعال شدن تمامی کارگاه‌های CNG در کشور گفت: خوشبختانه تمامی کارگاه‌های CNG در تمامی نقاط کشور فعال شده و پاسخگوی نیاز تمامی متقاضیان ثبت نام دوگانه سوز کردن خودروها است.

او ادامه داد: در گذشته از طریق سیستم کارگاه‌ها محل نصب سی ان جی به متقاضیان معرفی می‌شد ولی امروز باتوجه به فعال شدن تمامی این کارگاه‌ها متقاضیان تبدیل کردن خودرو به سوخت  CNG می‌توانند کارگاه مورد نظر تبدیل خودروی خود را انتخاب کنند.

قائم مقام پخش فرآوردهای نفتی کشور اضافه کرد: در گذشته به دلیل محدویت در کارگاه‌های CNG فقط این این ممکن فراهم وجود داشت که متقاضیان به نزدیک ترین کارگاه محل سکونت خود مراجعه کند.

قاسمی ده چشمه اضافه کرد: متقاضیان باید در سامانه IRING.IR ثبت نام و بعد از ۲ هفته از طریق پیامک محل گاز سوز کردن خودرو به آن‌ها اعلام می‌شود و توصیه ما این است که  افراد به مراکز خدمات فنی معتبر و مجاز برای نصب مخزن سی ان جی مراجعه کنند.

معاون مدیرعامل شرکت پخش فرآوردهای نفتی افزود: گازسوز کردن رایگان خودروها به ظرفیت کارگاه‌ها بستگی دارد، اما می‌توان گفت که در هر شرکت، حدود ۱۵ هزار خودرو در ماه تبدیل می‌شود؛ به عبارت دیگر در هر کدام از هفت کارخانه، امکان تبدیل ۱۵ هزار مخزن را دارند و قصد داریم این ظرفیت را تا پایان سال به ۳۰ هزار مخزن افزایش دهیم.

او بیان کرد: یکی از معضلات قیمت مخزن CNG، ورق فولاد است که خوشبختانه ۱۰۰ درصد نیاز بازار در داخل کشور تامین می‌شود و در حال حاضر ما مشکل مخزن نداریم.

کد خبر: ۴۰٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha