۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
تشکیل اتاق طلا، جواهر و فلزات گرانبها در گمرک فرودگاه ها
مسئول دبیرخانه شورایعالی توسعه صادرات غیرنفتی عنوان کرد

تشکیل اتاق طلا، جواهر و فلزات گرانبها در گمرک فرودگاه ها

بازاری، مسئول دبیرخانه شورایعالی توسعه صادرات غیرنفتی کشور تشکیل اتاق تخصصی طلا، جواهر و فلزات گرانبها در گمرک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را گامی مهم در جهت حل مشکل حمل یکسره محموله‌های صادراتی مصنوعات طلا و جواهر عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، محمود بازاری مسئول دبیرخانه شورایعالی توسعه صادرات غیرنفتی کشور با بیان این مطلب افزود: به استناد مصوبات دومین و ششمین جلسه کمیته برنامه‌ریزی و راهبری توسعه صادرات صنوف تولیدی که با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات صادرات صنوف تولیدی طلا و جواهر و سنگ‌های قیمتی در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد، مقرر شده بود به منظور حل مشکل حمل یکسره محموله‌های صادراتی مصنوعات طلا و جواهر، گمرک ج. ا. ایران با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به ایجاد اتاق تخصصی طلا در گمرکات تهران، مشهد، یزد، اصفهان و تبریز به عنوان گمرکات تخصصی صادرات مصنوعات طلا و جواهر اقدام کند که این مهم با پیگیری تشکل‌های غیردولتی مرتبط و هماهنگی این سازمان و مساعدت معاونت امور صنایع، ایمیدرو و گمرک اجرایی شد.

بازاری اظهار امیدواری کرد: به منظور حذف رویه‌های غیرضرور و جلوگیری از معطلی محموله‌ها، تشکیل اتاق تخصصی طلا و جواهر در گمرکات مشهد، یزد، اصفهان و تبریز نیز با همکاری گمرک ج. ا. ایران و سایر دستگاه‌های ذیربط اجرایی شود.

کد خبر: ۴۰٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha