۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون زنجان ۲۰۰ درصد رشد یافت
مدیر شعب بانک توسعه تعاون زنجان:

پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون زنجان ۲۰۰ درصد رشد یافت

زنجان- مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان گفت: با پرداخت یک ‌هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات، وام‌های واریزی این بانک در یک سال اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل به رشد ۲۰۰ درصدی رسید.

به گزارش بازار به نقل از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان مسعود کردستانی، گفت: در این مدت برای ۶۳۵ شخص حقیقی و حقوقی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه، در استان تسهیلات پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید توسعه تعاونی های کوچک و متوسط از راهبردهای این بانک محسوب می‌شود و ایجاد اشتغال و حمایت از تولید از اولویت‌های مهم به شمار می‌رود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان، تاکید کرد: سال گذشته چندین تفاهم نامه و قرارداد عاملیت با دستگاه های دولتی اعم سازمان بهزیستی، سازمان صنعت و معدن تجارت، سازمان جهاد کشاورزی استان، اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی، سازمان فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق کارآفرینی امید و صندوق نوآوری و شکوفایی منعقد کرده ایم و از این محل خدمات بانکی گسترده ای به جامعه هدف این دستگاه های اجرایی ارائه کردیم.

کردستانی با بیان اینکه در سالجاری از محل مشاغل خانگی به ۱۵۰ طرح در استان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: بیش از ۷۵ درصد اعتبار استان زنجان جذب شده و تاکنون مبلغ ۷۷ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج برای زوج های جوان پرداخت شده است.

وی افزود: در یک سال اخیر ۱۵۱ فقره تسهیلات از محل نوسازی و بازسازی اماکن مسکونی در مناطق سیل زده استان پرداخت شده و با مشارکت این بانک پروژه های متعددی شروع شده که با بهره برداری از آنها گام جدیدی در توسعه بخش تعاون استان برداشته خواهد شد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان، حمایت از زنجیره های تولید و صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات و جلوگیری از خام فروشی را از اولویت های مهم بانک توسعه تعاون بیان کرد و ادامه داد: با استفاده از تکنولوژی، تجهیزات و ماشین آلات بروز، قدرت رقابت پذیری تولیدات استان افزایش می‌یابد.

کد خبر: ۴۰٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha