۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
۲۰۰۰ میلیارد تومان برای اجرای ۸۸۶ پروژه عمرانی مازندران هزینه شد
معاون استاندار مازندران:

۲۰۰۰ میلیارد تومان برای اجرای ۸۸۶ پروژه عمرانی مازندران هزینه شد

ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ۸۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان طی دهه فجر در استان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی رازجویان پیش ازظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه ۸۸۶ پروژه با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در استان مازندران افتتاح می شود، شمار پروژه‌های کلنگ زنی را ۴۶ طرح با اعتبار ۴۴۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: ۷۲ پروژه با هزینه ۸۴۳ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که برای ۸۷۰ نفر در زمینه‌های تولیدی، اقتصادی و صنعتی اشتغال ایجاد می‌کند.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: از مجموع پروژه‌ها ۷۹۴ پروژه با هزینه یک هزار و ۱۱۱ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی پنج هزار و ۱۷۰ نفر در زمینه طرح های عمرانی و خدمات است که افتتاح می شود.

رازجویان گفت: از مجموع پروژه ها ۴۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان مربوط به طرح ها و پروژه های عمرانی شهری و ۳۴۳ پروژه با اعتبار بالغ ۲۴۹ میلیارد تومان مربوط به حوزه روستایی است.

وی ادامه داد: پروژه های روستایی در قالب زیربنایی، بهسازی و آسفالت راه روستایی، سالن ورزشی، مسکن محرومان، نوسازی اراضی شالیزاری و غیره است.

کد خبر: ۴٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha