۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
زنان، جوانان و توان‌یابان تسهیلات تعاونی دریافت می کنند
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

زنان، جوانان و توان‌یابان تسهیلات تعاونی دریافت می کنند

مراسم انعقاد تفاهم نامه ۴ هزار میلیارد ریالی تعاونی های جوانان، توان‌یابان و زنان سرپرست خانوار با صندوق کارآفرینی امید برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این مراسم گفت: صندوق کارآفرینی امید درهفته تعاون توانست نقش خود را همپای نظام تامین مالی تخصصی بخش تعاونی و بانک توسعه تعاون متناسب با اهدافی که در برنامه چشم انداز دیده شده و در قانون اساسی لحاظ شده، ایفا کند.

اصغر نوراله زاده بر نقش تعاونی ها در تکمیل زنجیره تولید و ارزش افزوده محصولات تاکید و اظهار داشت: ۲۰۰۰ میلیارد ریال از این تسهیلات در سال ۱۳۹۹ و ۲۰۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به طرح های تصویب شده پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد بازار برای تعاونی ها گفت: یکی از مباحث مهم توسعه ظرفیت های بازار، ایجاد بازار برای ارائه محصولات تولید شده در تعاونی هاست.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با ابراز امیدواری برای اجرای این تفاهم نامه افزود: خط اعتباری ۴۰۰۰ میلیارد ریالی تخصیص یافته، کمک موثری برای این گروه های اجتماعی و شرکت های تعاونی است تا مقدمات فعالیت های چشمگیری برای جامعه و ظرفیت های کسب وکار بیشتری برای این گروه ایجاد شود.

کد خبر: ۴۰٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha