۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
اتصال یک هزار و ۱۳۳ روستای آذربایجان‌شرقی به شبکه گاز سراسری
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خبر داد

اتصال یک هزار و ۱۳۳ روستای آذربایجان‌شرقی به شبکه گاز سراسری

تبریز- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: در طول هفت سال گذشته، یک هزار و ۱۳۳ روستای استان با ۷۱ هزار و ۴۱۷ خانوار به شبکه گاز متصل شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌ شرقی، سیدرضا رهنمای توحیدی اعلام کرد: همزمان با هفته دولت امسال با افتتاح چندین پروژه مهم گازرسانی در استان، ضریب بهره مندی خانوارهای روستایی به ۹۷.۱۵ درصد افزایش یافت.

وی گفت: در هفته دولت سال جاری، ۸۶ روستا به شمار روستاهای بهره مند استان افزوده شد و با تأمین گاز ۲ هزار و ۳۹۲ خانوار جدید روستایی، تعداد خانوارهای روستایی بهره مند از گاز به ۳۲۲ هزار و ۸۷۶ خانوار افزایش یافت.

وی اظهار کرد: امسال پروژه های بخش روستایی و پویش سبز گازرسانی در استان، با شتاب چشمگیری پیگیری و اجرا خواهد شد.

توحیدی خاطرنشان کرد: تأمین گاز زیرساخت های صنعتی و تولیدی، افزایش ظرفیت ایستگاه های گازرسانی در راستای حفظ پایداری جریان گاز مصرفی و مقاوم سازی شبکه های گاز از سایر پروژه های مهم اجرایی همزمان با تأمین جریان گاز بخش های خانگی است.

وی گفت: امسال تمامی توان، ظرفیت های موجود و طرح های ویژه در اجرای پروژه های گازرسانی را بکار بسته ایم تا با اتمام گازرسانی به تمامی روستاهای واجد شرایط در استان، دین خود را به مردم شهید پرور استان ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت گازرسانی در استان تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۲ تعداد یک هزار و ۳۴ روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

کد خبر: ۴۰٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha