۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
 بانوان زنجانی در ۱۲۵ تعاونی فعال هستند/ ساماندهی تعاونی‌ها
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان:

بانوان زنجانی در ۱۲۵ تعاونی فعال هستند/ ساماندهی تعاونی‌ها

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان، فعالیت بانوان در تعاونی‌ها را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: بانوان زنجانی در ۱۲۵ تعاونی فعال هستند.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه استان زنحان چهار هزار و ۵۰۰ تعاونی دارد، گفت: از این تعداد هزار و ۲۰۰ تعاونی فعال است.

وی اشتغال ایجاد شده در تعاونی‌های استان زنجان را بیش از ۱۲ هزار و ۳۲۰ نفر اعلام کرد و یاد آورشد: از ابتدای سال تاکنون ۲۹ تعاونی جدید در استان ایجاد شده و برای بیش از ۳۵۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و فاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه ساماندهی تعاونی‌ها در استان مورد تاکید و توسط اداره تعاون به جد دنبال می‌شود، گفت: تا پایان سال جاری ۸۵۰ تعاونی غیر فعال منحل می‌شود.

یوسفی تاکید کرد: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و در این میان تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد در جامعه می‌شود و باید نسبت به تحقق این مهم برنامه ریزی لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه تعاون یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در توسعه اقتصادی ملی است، ابراز داشت: براساس آخرین بررسی‌های به عمل آمده ۳۶ درصد تعاونی‌های زنجان در بخش کشاورزی، ۲۱۳ تعاونی در بخش خدمات و ۱۵۴ تعاونی هم در بخش صنعت فعال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، فعالیت بانوان در تعاونی‌ها را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: بانوان زنجانی در ۱۲۵ تعاونی فعال هستند.

کد خبر: ۴۰٬۱۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha