۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
تخفیف ۶۰ درصدی نظام مهندسی در اقدام ملی مسکن
رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل خبر داد

تخفیف ۶۰ درصدی نظام مهندسی در اقدام ملی مسکن

اردبیل- رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: نظام مهندسی ساختمان در طرح اقدام ملی مسکن و برای ساخت واحدهای مسکونی تا ۶۰ درصد در خدمات خود تخفیف ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، میرمحمد سیدهاشمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: نظام مهندسی ساختمان در طرح اقدام ملی مسکن و برای ساخت واحدهای مسکونی تا ۶۰ درصد در خدمات خود تخفیف ارائه می‌کند.

وی اظهار کرد: با تاکید استاندار اردبیل ما بیشترین تعامل و همکاری را با راه و شهرسازی استان اردبیل داریم تا اقدام ملی مسکن به سرعت شکل عملیاتی و اجرایی به خود بگیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل خاطرنشان کرد: نظام مهندسی در کنار شهرداری و مجموعه‌های همکار تلاش می‌کند تا به عملیاتی شدن طرح اقدام ملی مسکن کمک کند و افراد فاقد سرپناه از مزایای این طرح استفاده کنند.

سیدهاشمی گفت: با پیگیری انجام شده قرار است سهمیه ویژه از طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شود تا مهندسانی که فاقد سرپناه هستند، صاحبخانه شوند.

وی بیان کرد: ۲۰۰ تا ۵۰۰ واحد از این واحدها برای مهندسان در نظر گرفته شده که خود نظام مهندسی متولی طراحی، نظارت و اجرای این پروژه‌ها هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با دعوت از مهندسان واجد شرایط برای ثبت نام در سامانه برای دریافت واحدهای مسکونی در قالب اقدام ملی مسکن گفت: تسهیلات ویژه برای اجرای این طرح پیش بینی شده و سعی خواهیم کرد تا مهندسان حایز شرایط را برای دریافت مسکن معرفی کنیم.

کد خبر: ۴۰٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha