۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
امکان خرید سهام پتروشیمی و پالایشگاهها تا ۱۹ شهریورماه وجود دارد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:

امکان خرید سهام پتروشیمی و پالایشگاهها تا ۱۹ شهریورماه وجود دارد

یاسوج- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم تا نوزدهم شهریورماه می توانند اقدام به خرید سهام پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، غضنفر آرام بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل اقتصاد و دارایی استان با اشاره به لزوم آشنایی مردم به امر خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس افزود: سرمایه گذاری در بورس ریسک خود را دارد و مردم نباید با فروش املاک یا ماشین در بورس سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید پول و سرمایه‌ای که به آن نیاز ندارند را در بورس قرار دهند، گفت: بورس، ریسکهای خود را دارد و مردم باید با مطالعه و حساب شده و یا با مشورت با افراد خبره اقدام به خریدار سهام کنند.

آرام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با بیان اینکه در سال گذشته سرمایه گذاری خارجی در استان نداشتیم، اظهار داشت: فضای کسب و کار و سرمایه گذاری خارجی شرایط خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد.

وی افزود: در سال ۹۸ سرمایه گذار خارجی آمد، جلساتی هم برگزار شد، ولی سرمایه گذاری صورت نگرفت اما سرمایه گذاری داخلی در استان وضعیت خوبی دارد و در برگزاری ۲۰ جلسه با سرمایه گذاران، در حوزه شیلات، کشاورزی و گردشگری، سرمایه گذاری‌های خوبی انجام شد.

آرام بیان داشت: در سال گذشته فعالیت ۵۵ شرکت و موسسه پیگیری و در چهار سامانه در وزارت دارایی مشکلات این مؤسسات بررسی شد که با فعالیتهای انجام شده مشکلات، ۴۵ شرکت رفع شد.

وی افزود: در زمینه پیگیری و حل مشکلات سرمایه گذارها، مصوبه پنجره واحد به صورت فیزیکی اجرا و راه اندازی شد.

آرام با بیان اینکه، ادارات مختلف در این پنجره حضور دارند، گفت: ۱۲ نفر نیز به صورت روزانه در این مرکز حضور داشته و به حل مشکلات مجوزهای سرمایه گذاری رسیدگی می‌کنند.

کد خبر: ۴۰٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha