۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
عملکرد برخی دستگاه‌ها ضد تولید است
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

عملکرد برخی دستگاه‌ها ضد تولید است

حجت الاسلام میرتاج الدینی، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: همه ما در شعار و گفتار از تولید حمایت می‌کنیم، اما عملکردمان طوری است که گویا ضد تولید هستیم.

به گزارش بازار، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در برنامه «گفتگوی اقتصادی» در رابطه با مسائل حوزه تولید و مالیات گفت: ما قوانین خوبی در حوزه تولید داریم، اما به دلیل تراکم و تعدد قوانین متاسفانه مجلس هم نمی‌تواند نظارت خیلی زیادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نظارت مجلس نسبت به اجرای قوانین تقریباً به شکل موردی است افزود: مجلس به محض شناسایی خلأهای قانونی نسبت به اصلاح و اعمال نظارت بر اجرای قوانین اقدام می‌کند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تأکید بر اینکه عمده مبانی و رویکردهای دولتی‌ها و مجلسی‌ها نیازمند اصلاح و تغییرات جدی است گفت: چه بسا که همه ما در شعار و گفتار از تولید حمایت می‌کنیم، اما عملکردمان طوری است که گویا ضد تولید هستیم.

به عنوان مثال اخیراً گزارشی به دست ما رسید مبنی بر اینکه مجوز یک واحد تولیدی با ۵۰ نفر نیروی کار که پالایشگاهی را در منطقه محروم تبریز راه اندازی کرده بود به دلیل ناهماهنگی بین اداره استاندارد و سازمان صمت استان، باطل شد و بعداً فهمیدند که اشتباه کرده بودند!

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی را مانع جدی بر سر راه تولید دانست و تصریح کرد: صرف نظر از مشکلاتی که در بحث مالیات وجود دارد متاسفانه در ارتباط با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران هم اقدامات نامتناسبی صورت می‌گیرد و آنها را دچار مشکل می‌کند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان اینکه همه همت ما رفع موانع تولید و کسب و کار است گفت: رویکردها به تولید متفاوت است و این ناهماهنگی‌ها باید به صورت اساسی و مبنایی حل شود.

کد خبر: ۴۰٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha