۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
تصفیه خانه آب شرب ملایر در پویش «هر هفته-الف-ب-ایران» افتتاح خواهد شد
رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان:

تصفیه خانه آب شرب ملایر در پویش «هر هفته-الف-ب-ایران» افتتاح خواهد شد

همدان - ستوده؛ رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان گفت: تصفیه خانه آب شرب ملایر به زودی در پویش «هر هفته-الف-ب-ایران» افتتاح خواهد شد.

منصور ستوده در گفتگو با خبرنگار بازار به پویش هرهفته-الف-ب-ایران اشاره کرد و با برشمردن طرح‌هایی چون پست‌های برق، سد نعمت آباد، شبکه آبرسانی و نیروگاه خورشیدی در پویش هرهفته-الف-ب-ایران، این پروژه‌ها را سهم همدان از این پویش دانست.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان به افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی همدان در پویش هر هفته- الف-ب- ایران اشاره کرد و گفت: تلفات و هدررفت شبکه توزیع نیروی برق یک رقمی شده ضمن اینکه ظرفیت نصب نیروگاه‌های حرارتی، تجدیدپذیر و خورشیدی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر استان همدان تا نیمه سال ۱۴۰۰ به یک هزار و ۱۶۳ مگاوات خواهد رسید، گفت: وزارت نیرو چهار طرح گسترده در دست اجرا دارد که شما افتتاح مرکز پایش صنعت برق کشور، راه‌اندازی و بهره‌برداری سازمان بیمه حوادث مشترکین برق و اصلاح ۱۰۰ رصدی شبکه فرسوده فشار ضعیف و جایگزینی سیم مسی با کابل خودنگهدار است.

ستوده با اشاره به اینکه در پویش هرهفته-الف-ب-ایران تا پایان سال‌جاری ۱۹۳ طرح با ارزش سرمایه‌گذاری ۳۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، گفت: سد نعمت آباد یکی از ۱۴ سد در دست افتتاح این وزارتخانه در پویش هر هفته الف-ب-ایران است.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان افزود: تصفیه خانه آب شرب ملایر به زودی در پویش هر هفته-الف-ب-ایران افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۴۰٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha