۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
توان عملیاتی ایمن‌سازی تاسیسات پایانه‌های نفتی ایران افزایش یافت
مدیرعامل پایانه های نفتی ایران:

توان عملیاتی ایمن‌سازی تاسیسات پایانه‌های نفتی ایران افزایش یافت

بوشهر- مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: توان عملیاتی بهسازی و ایمن سازی تاسیسات نفتی در پایانه های نفتی ایران افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس اسدروز ظهر دوشنبه در نشست پدافند غیر عامل جزیره خارگ در سالن پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: جزیره راهبردی خارگ به‌عنوان یکی از مراکز و نقاط حساس ایران اسلامی به شمار می‌رود و خارگ را می‌توان بعنوان یک ایران کوچک برشمرد.

وی افزود: انسجام، اتحاد و همدلی در بحث مبارزه با ویروس کرونا در این جزیره به وجود آمد مثال زدنی است و مقامات ارشد استان و وزارت نفت نمره قبول به طرح مبارزه به ویروس کرونا در جزیره خارگ دادند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: سناریوهای مختلف توسط کارگروه های فنی و پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف صنایع تحت پوشش این شرکت تعریف شده است.

وی ادامه داد: آمادگی لازم به منظور مواجه‌شدن با هرگونه بحران در شرکت پایانه‌های نفتی ایران به همت جوانان بومی و خدوم ایران اسلامی وجود دارد.

اسدروز گفت: بالا بردن توان عملیاتی یکی از نقاط قوت این شرکت در حوزه بهسازی و ایمن سازی تاسیسات نفتی در پایانه های نفتی ایران بوده است که طبق یک برنامه زمان بندی شده در حال اجرا است.

نگاه ویژه وزارت نفت به پدافند غیرعامل
معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان مهمترین پایانه صادراتی نفت ایران نقش مهمی در اقتصاد داشته و تاسیسات مهم و حیاتی در این جزیره مستقر است.

فرخ علیخانی با اشاره به نگاه ویژه وزارت نفت به نقاط حساس و حیاتی، اضافه کرد: به منظور تقویت ساختار پدافند غیر عامل جزیره خارگ آمادگی لازم را داریم و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی یکی از نیازهای توسعه پدافند غیرعامل را همدلی و همزبانی دانست و تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای تقویت پدافند غیرعامل و حفاظت از تاسیسات نفتی این جزیره استفاده می‌شود.

کد خبر: ۴۰٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha