۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
 قاچاق لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین دغدغه مهم زنجان است
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان:

قاچاق لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین دغدغه مهم زنجان است

زنجان- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: یکی از دغدغه‌های مهم استان زنجان مربوط به قاچاق لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین است که باید نهاد مربوطه به این حوزه ورود کند تا جلوی قاچاق این محصول گرفته شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا آبی پور شامگاه یکشنبه در جلسه تنظیم بازار زنجان در محل استانداری، به وضعیت خرید گندم در استان اشاره کرد و گفت: زنجان در زمینه خرید نقطه به نقطه گندم در سالجاری عملکرد خوبی دارد.

وی با بیان اینکه قاچاق گندم در استان طی گذشته افزایش داشته است، اظهار کرد: قاچاق این محصول نیز بسیار روند کاهشی داشته است و با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان، با بیان اینکه کیفیت گندم تولیدی استان طی سالجاری خوب بوده است، گفت: تولید گندم هم نسبت به سال گذشته مطلوب بوده است.

آبی پوردر خصوص تعیین رنگ کیسه‌های آرد، گفت: این موضوع با رویکرد بازدارندگی در حوزه قاچاق طی جلسه آینده بررسی و راهکارهای لازم ارائه می‌شود چرا که در خروج کیسه‌های آرد از استان به دیگر استان‌ها موثر است.

وی بر ارائه گزاراشی از وجود کالاهای تقلبی و قاچاق درخصوص لوازم یدکی خودرو در استان تاکید کرد و افزود: باید نهاد مربوطه به این حوزه ورود کند تا جلوی قاچاق این محصول گرفته شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: یکی از دغدغه‌های مهم استان مربوط به لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین است که باعث شده این بخش با مشکل افزایش قیمت مواجه شود که بازرسی از عرضه این لوازم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۳۹٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha