۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
روند سخت اخذ مجوز و نبود سرمایه کافی از مشکلات شرکت های دانش بنیان
استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد؛

روند سخت اخذ مجوز و نبود سرمایه کافی از مشکلات شرکت های دانش بنیان

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: روند سخت اخذ مجوز، نبود سرمایه کافی و عدم ارتباط بین بخش خصوصی و صنعت با دانشگاه از عمده مشکلات شرکت های دانش بنیان به شمار می رود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید با تاکید بر نقش اقتصاد دانش بنیان در توسعه پایدار استان افزود: علیرغم محدودیت های مالی اما نگاه ویژه ای به رونق شرکت های دانش بنیان در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر، حمایت های مالی و فنی مناسبی از توسعه شرکت های دانش بنیان در استان صورت گرفته است، گفت: روند سخت اخذ مجوز برای تبدیل شدن به شرکت های دانش بنیان، نبود سرمایه کافی و عدم ارتباط بین بخش خصوصی و صنعت با دانشگاه و شرکت های دانش بنیان از عمده مشکلات شرکت های دانش بنیان به شمار می رود.

شهریاری افزود: روند سخت اخذ استاندارد برای محصولات تولیدی از دیگر مشکلات شرکت های دانش بنیان است که تسهیل در این روند می تواند به شکوفایی هرچه بیشتر این واحدها کمک شایانی کند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در استان و نقش این صندوق در کمک به شرکت های دانش بنیان تصریح کرد: تقویت این صندوق از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می تواند به تقویت هر چه بیشتر اقتصاد دانش بنیان استان کمک کند.

کد خبر: ۳۹٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha