۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
توسعه کشت گلخانه ای اولویت اقتصادی مازندران است
معاون استاندار مازندران:

توسعه کشت گلخانه ای اولویت اقتصادی مازندران است

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به ابلاغ ۳۰ اولویت اقتصادی در استان، توسعه کشت گلخانه ای را از جمله اولویت ها ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور بعدازظهر یکشنبه در جلسه پیگیری مصوبات اقتصادی در سالن اجتماعات استانداری به ابلاغ ۳۰ اولویت اقتصادی در سال جاری به فرمانداران در استان اشاره  اضافه کرد: توسعه کشت گلخانه ای در سطح خرد و روستایی از جمله برنامه ها است.

وی رونق اشتغال و جهش تولید را هدف اجرای ۳۰ اولویت و برنامه اقتصادی خواند و گفت: برای جذب تسهیلات در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله تکمیل پایانه های صادراتی و توسعه کشت گلخانه ای باید برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل پایانه های صادراتی استان، عملیاتی شدن برنامه های جهش تولید را مستلزم اجرای اولویت های اقتصادی برشمرد و گفت: کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید باید برای شتاب بخشی به تولید، موانع فراروی را رفع کنند.

معاون استاندار مازندران توسعه و تقویت هلدینگ ثروت آفرینی و هدایت منابع بانکی به سمت تولید و اشتغال را از جمله اولویت های اقتصادی استان دانست و گفت: باید منابع بانکی به سمت تولید در حوزه های گردشگری، اقتصادی و دانش بنیان ها هدایت شود.

خیریان پور، همچنین بر لزوم نظارت بر اصناف و واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: نظارت لازم بر بازار از نظر تامین اقلام عمومی، کنترل قیمت ها و نظارت بر خبازی ها باید در دستور کار فرمانداران و دستگاه های تابعه باشد.

کد خبر: ۳۹٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha