۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
 فرشته نجات کسب و کار ها در دوران شیوع بیماری کرونا

فرشته نجات کسب و کار ها در دوران شیوع بیماری کرونا

قطع به یقین فرشته نجات کسب و کار ها در دوران شیوع بیماری کرونا سئو کار ها هستند کسانی است که کمک می کند اگر وبسایتی دارید، آن وبسایت دیده شود.

قطع به یقین فرشته نجات کسب و کار ها در دوران شیوع بیماری کرونا سئو کار ها هستند. یک سئو کار کسی است که کمک می کند اگر وبسایتی دارید، آن وبسایت دیده شود.

مثلا اگر می خواهید ماسک سه لایه بخرید و این کلمه را در گوگل سرچ می کنید، یک سئو کار باعث می شود که یک وبسایت در رتبه اول قرار بگیرد! بنابراین اگر شما از آن وبسایت خرید کنید، یک سئوکار باعث شده است که صاحب یک کسب و کار به سود برسد.

با وضعیت کنونی که مردم ترجیح می دهند حضوری خرید نکنند، خرید اینترنتی از وبسایت ها بسیار رواج یافته است. جالب است که در این میان بستر بسیار رو به پیشرفتی در فضای بازار شغل سئو به وجود آمده است.

در هر صورت هر کسب و کاری یک سئو کار دارد، یا به سمتی پیش خواهد رفت که در آینده این کار را خواهد کرد.

شغل سئو مناسب برای قشر جوان
قشر جوان و دانشجویان می توانند در یک فضای امن شغلی وارد این کسب و کار شوند.

شغل سئو علاوه بر انعطاف پذیری بالا، شغلی بسیار مهیج است چرا که مانند بازی می ماند و شما در میان رقبا باید سری در سر ها در بیاورید. اگر دارای روحیات هیجانی هستید، این شغل برایتان بسیار شیرین خواهد بود.

برای شاغل شدن در این شغل نیازی به سابقه کار نخواهید داشت چرا که تقاضا برای این شغل بسیار زیاد است و فقط از شما می خواهند مشغول به کار شوید. اما اگر بخواهید مسیر این شغل را بدون آموزش بگذرانید هم می توانید کسب درآمد کنید.

اما اگر بخواهید طی ۳ ماه به درآمد ۲ تا ۵ میلیون تومان برسید، به پیشنیاز هایی احتیاج خواهید داشت.

استفاده از پکیج های آموزشی،سرمایه گذاری روی خودتان
می توانید برای مرحله اول از آموزش سئو وردپرس شروع کنید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که درصد قابل توجهی از وبسایت ها از آن استفاده می کنند.

بنابراین در این آموزش ها شما می توانید یاد بگیرید که چگونه یک وبسایت وردپرسی را سئو کنید تا آن وبسایت بتواند بازدید واقعی دریافت کند.

آموزش های سئو وردپرس به صورت کاملا عملی و  بدون هیچ پیشنیازی یاد بگیرید که چگونه یک وبسایت را در موتور جستجوی گوگل بالا بیاورید!

تولید محتوای الکترونیک و تاثیر آن بر سئو

تولید محتوا بخش بزرگی از فرآیند سئو یک وبسایت می باشد. هرچند شغل تولید محتوا خودش می تواند یک شغل جداگانه از سئو باشد اما وقتی وارد فضای آموزش تولید محتوا سایت می شوید، ناخوداگاه وارد فضای سئو نیز می شوید.

همچنین برای اینکه محتواهایتان بازدید کننده داشته باشد مجبورید که سئو محتوا را نیز یاد بگیرید. در حال حاضر شغل تولید محتوا یکی از پردرآمد ترین مشاغلی است که برای نوجوانان و جوانان در حال گسترش است.

با آموزش تولید محتوا نه تنها می توان در فضای وبسایت موفق بود، بلکه بخش عمده ای از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک نیز نیاز به تولید محتوا دارند. بنابراین با آموزش تولید محتوای الکترونیکی برای سایت می توانید با یک تیر چند نشان بزنید.

چقدر طول می کشد سئو را یاد بگیرید؟

اگر بخواهید بدون آموزش و در اصطلاح از صفر شروع به کار کردن کنید، در قدم اول باید کارآموز سئو یا تولید محتوا باشید.

در این روند ممکن است تا ۳ ماه حقوق نداشته باشید و سئو را حداق ۶ ماه طول می کشد یاد بگیرید. طول کشیدن این فرآیند به دلیل این است که بخش عمده این شغل، از تجربیات نشات می گیرد.

اما در پکیج های آموزشی سایت های ارائه دهنده خدمات سئو ، مدرس آموزش ها را بر اساس تجربیات شخصی خود و شکست های خود به شما ارائه می دهد. بنابراین با استفاده از آموزش اصولی، ممکن است طی ۱ الی ۲ ماه سئو را بصورت حرفه ای و آماده برای بازار کار فرا بگیرید.

راه های درآمد زایی از سئو

بخشی از درآمد سئوکار ها اجرای پروژه های سئو می باشد. همچنین خود سئوکار ها می توانند یک سایت را سئو کنند و بصورت درصدی با اشخاص دیگری کار کنند.

به طور مثال شما می توانید یک وبسایت فروش لباس را سئو کنید و سپس با یک تولید کننده لباس به صورت شراکتی سود را شریک شوید.

سئو همچنین به بازاریابی نوین (برخلاف بازاریابی سنتی) معروف است. پس شما می توانید در نقش یک بازاریاب فعالیت کنید که به دنبال مشتری نمی رود بلکه مشتری برای رفع نیاز هایش پیش شما خواهد آمد و این فوق العاده است.

به عنوان سخن آخر به این نکته توجه داشته باشید که بستر مناسب این شغل در زمان فعلی و به علل تغییر جهان به این شکل است. کسانی که قدیمی این کار هستند می دانند ظرفیت این شغل در حال اشباع شدن است و بازار رقابتی تا چند سال آینده بسیار سنگین خواهد بود.

بنابراین اگر قصد ورود به این شغل را دارید هرچقدر زودتر شروع کنید، زودتر می توانید مشتری سازی شبکه ای انجام کنید و سود ببرید.

کد خبر: ۳۹٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha