۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
برخی دستگاه‌های اجرایی در زنجان با نظرهای مبهم موجب تاخیر در فرآیندها می شوند
استاندار زنجان:

برخی دستگاه‌های اجرایی در زنجان با نظرهای مبهم موجب تاخیر در فرآیندها می شوند

زنجان- استاندار زنجان با اشاره به اینکه برخی مدیران دستگاههای اجرایی در زنجان با نظرهای مبهم و غیرشفاف موجب تاخیر در فرآیندها می شوند، گفت: پاسخ استعلامات و اعلام نظر دستگاه‌های اجرایی باید دقیق و شفاف باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح یکشنبه در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی و شهری استان در محل استانداری زنجان، گفت: در راستای تحقق شعار سال نقشه راه سرمایه گذاری در استان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه نخستین نقشه راه سرمایه‌گذاری کشور برای ایجاد تحول اساسی در محیط  فضای کسب و کار، شهریور سال ۹۶ در استان زنجان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: توجه به نقشه راه سرمایه گذاری تحول عظیمی در اقتصاد استان ایجاد می کند.

استاندار زنجان، به پنجره  واحد سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و گفت: راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان برای کاهش زمان فرآیندهای اداری و استعلامات است و تاکنون هم خروجی خوبی را داشته است.

حقیقی اظهار داشت: برخی مدیران دستگاههای اجرایی استان زنجان با نظرهای مبهم و غیرشفاف موجب تاخیر در فرآیندها می شوند و باید پاسخ استعلامات و اعلام نظر دستگاه‌های اجرایی، دقیق و شفاف انجام شود.

وی ابراز کرد: مصوبات دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه گذاری باید به صورت دقیق اجرا شود و با ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری می‌توان بسیاری از مشکلات پیش روی حوزه سرمایه‌گذاری را حل کرد و زنجان در این زمینه پیشرو است.

استاندار زنجان، تصریح کرد: استان زنجان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است و باید این مهم تقویت شود.

حقیقی با بیان اینکه باید برای جذب سرمایه گذار در استان شرایط لازم فراهم شود، افزود: هیچ کس حق ندارد هزینه سرمایه‌گذاری در استان را افزایش بدهد و باید از سرمایه گذار با روی خوش استقبال کرد.

کد خبر: ۳۹٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha