۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
افتتاح ۹ پروژه گازرسانی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در استان سمنان
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبر داد:

افتتاح ۹ پروژه گازرسانی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در استان سمنان

سمنان – مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از افتتاح ۹ پروژه گازرسانی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا شریفی نژاد ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی شرکت گاز استان سمنان ضمن بیان اینکه در آستانه آغاز ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی این سازمان ۹ پروژه گازرسانی روستایی و واحدهای تولیدی و کشاورزی آماده افتتاح و بهره‌برداری دارد، اظهار داشت: این پروژه‌ها بااعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال طی ایام دهه فجر افتتاح می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان سمنان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، تصریح کرد: این در حالی است که ۹۰ درصد جمعیت روستایی استان نیز از گاز طبیعی برخوردار هستند.

۷۰ درصد گاز مصرفی استان سمنان در بخش صنعت است

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: پروژه‌های گازرسانی در روستاهای نگارمن و امیریه در شهرستان شاهرود و منطقه دربند شهرستان مهدی‌شهر طی ایام‌الله دهه فجر آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

شریفی نژاد در ادامه بابیان اینکه ۷۰ درصد گاز استان در بخش نیروگاه و صنعت مصرف می‌شود، خاطرنشان کرد: بخشی از پروژه‌های گازرسانی به واحدهای تولیدی و کشاورزی در شهرستان‌های شاهرود، سمنان، دامغان، گرمسار و آرادان اختصاص دارد که بااعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در شش سال گذشته عملیات گازرسانی در ۹۵ روستای استان سمنان اجرایی شده است، افزود: این عملیات در قالب یک هزار و ۲۲۵ کیلومتر شبکه زیرساخت گازرسانی در سطح استان اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با تأکید بر اینکه در این ایام عملیات گازرسانی به روستاهای عبداله‌آباد در سرخه و بنه کوه و ناروهه در گرمسار بااعتبار ۴۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که از سوی این نهاد آغاز می‌شود، گفت: ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی طی چند سال اخیر رشد مطلوبی داشته است.

کد خبر: ۳٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha