۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
زلزله‌زدگان سرابی همچنان در انتظار بازسازی واحدها/ واحدهایی که هنوز وام نگرفتند
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

زلزله‌زدگان سرابی همچنان در انتظار بازسازی واحدها/ واحدهایی که هنوز وام نگرفتند

تبریز- رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: هنوز تعداد زیادی از خانه‌ها و محل نگهداری دام‌ها مرمت و بازسازی نشده همچنین عده‌ای وام‌های کم‌بهره و کمک‌های بلاعوض دریافت نکردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، یوسف داوودی نماینده سراب در مجلس امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سراب تسریع در روند ساخت و ساز و مرمت واحدهای آسیب‌دیده از زلزله آبان ماه ۹۸ در روستاهای سراب را خواستار شد و اظهار داشت: هنوز تعداد زیادی از خانه‌ها و محل نگهداری دام‌ها مرمت و بازسازی نشده و عده‌ای وام‌های کم‌بهره و کمک‌های بلاعوض دریافت نکردند.

وی یادآور شد: طبق اعلام مسوولان تاخیر پیش آمده در بازسازی بر اثر دو عامل شیوع کرونا و افزایش قیمت مصالح ساختمانی بوده که انتظار می‌رود پیش از شروع فصل سرما بهره‌برداری کامل از خانه‌های احداث شده صورت گیرد.

داوودی با اشاره به اینکه وظیفه نهادهای حاکمیتی حمایت از مردم در مقابل بحران‌ها و رویدادهای خشن طبیعت است؛ تصریح کرد: محل نگهداری دام بسیاری از روستائیان تخریب و آسیب‌دیده که با شناسایی این واحدها بازسازی آنها شروع شده و باید تلاش  شود تا هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

کد خبر: ۳۹٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha