۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
۲ هزار میلیارد تومان از طلب گندمکاران گلستانی پرداخت شد
مدیرکل غله گلستان:

۲ هزار میلیارد تومان از طلب گندمکاران گلستانی پرداخت شد

گرگان- سجادی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه امسال خرید تضمینی حدود ۸۲۰ هزار تن گندم در استان انجام شد، از پرداخت بیش از دو هزار میلیارد تومان از طلب گندمکاران گلستانی خبر داد.

سید خالق سجادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سال گذشته حدود ۵۵۰ تن خرید تضمینی گندم در استان انجام شد که امسال این رقم با افزایش بالای ۴۰ درصد به بیش از ۸۲۰ هزار تن رسید.

وی با بیان اینکه امسال ۸۲۰ هزار و ۶۷۴ تن گندم از کشاورزان گلستانی خریداری شده است، افزود: تاکنون بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه همچنان خرید تضمینی گندم در استان ادامه دارد، توضیح داد: ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان گلستانی بیش از دو هزار و ۹۱ میلیارد تومان است و تاکنون دو هزار و ۸۹ میلیارد تومان آن پرداخت شده و تنها حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از مطالبات گندمکاران گلستانی باقی مانده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال ۸۳ هزار و ۸۲۱ تن کلزا از کشاورزان گلستانی در قالب ۲۳ هزار و ۷۷۲ محموله خریداری شد.

سجادی با ییادآوری اینکه ۵۰ مرکز خرید تضمینی کلزا در استان فعال بود، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد مطالبات کلزاکاران گلستانی معادل ۳۷۱ میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان پرداخت شد.

کد خبر: ۳۹٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha