۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
ظرفیت اشتغال ۴۰هزار نفر در شهرک‌های صنعتی زنجان فراهم شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان:

ظرفیت اشتغال ۴۰هزار نفر در شهرک‌های صنعتی زنجان فراهم شد

زنجان- احمدی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، اشتغال ایجاد شده در شهرک‌های صنعتی استان را ۴۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: تنها در شهرک صنعتی روی زنجان نزدیک به شش هزار نفر فعالیت می‌کنند. 

ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اشتغال ایجاد شده  در شهرک‌های صنعتی زنجان را ۴۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: تنها در شهرک صنعتی روی زنجان نزدیک شش هزار نفر فعالیت می کنند. 

وی به استقرار شهرک صنعتی ترک ها در زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: شهرک صنعتی چهار یا ترک ها است و ما  نمی توانیم هیچ شهرکی در اختیار متقاضی خارجی به صورت کامل قرار بدهیم و واحدهای داخلی و خارجی باید کنار یکدیگر و کنار هم فعالیت کنند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان گفت: ایجاد شهرک صنعتی ترک ها در زنجان به مراحل پایانی خود رسیده و مشکلی برای استقرار وجود ندارد. 

احمدی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری بیش از دو میلیارد دلاری برای زنجان توسط ترک ها برای اقتصاد استان بسیار تاثیرگذار بوده و اشتغال را متحول می کند. 

وی افزود: حمایت لازم از سرمایه‌گذاران ترک را خواهیم داشت و برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان باید همه دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران همکاری لازم را داشته باشند. 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از همه ظرفیت‌های خود در راستای تحقق شعار جهش تولید استفاده می کند.

احمدی افزود: ایجاد زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری‌های جدید و نیز حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی گام های مهم برای تحقق سعار سال است. 

کد خبر: ۳۹٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha