۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
تاکید سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر انتقال آب سریع به دشت سیستان
در جمع خبرنگاران انجام شد

تاکید سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر انتقال آب سریع به دشت سیستان

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: کل طرح ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری باید زیر بار برود، مشکلاتش رفع و کشاورزان از مزایای آن بهره مند شوند.

به گزارش بازار، عباس کشاورز روز گذشته در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح آبیاری دشت سیستان در ناحیه عمرانی زهک ۳ در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: امروز برای دومین بار از طرح ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان که با عنایت مقام معظم رهبری برای احیای کشاورزی سیستان و رونق کسب و کار، افزایش تولید و بهبود معیشت مردم استان، اجرا شده است، بازدید کردم.

وی با تاکید بر این که کل طرح ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری باید زیر بار برود، مشکلاتش رفع و کشاورزان از مزایای آن بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: پیشرفت کار نسبت به بازدید قبلی ام از اجرای طرح، در برخی مناطق خیلی خوب بوده و در برخی مناطق دیگر نارسایی هایی وجود دارد که باید برطرف شود.

کشاورز با اشاره به گفتگوی خود با بهره بردران، مجریان طرح و مسئولان استانی و شهرستانی، گفت: مقرر شد برای تسریع در روند کار، این طرح در برخی مناطق به صورت دو شیفت اجرا شود.

کد خبر: ۳٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha