۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کمبود آب بزرگترین نگرانی برای توسعه و پیشرفت استان اصفهان است
استاندار اصفهان:

کمبود آب بزرگترین نگرانی برای توسعه و پیشرفت استان اصفهان است

کاشان- استاندار اصفهان گفت: بزرگترین نگرانی‌برای توسعه و پیشرفت استان موضوع کمبود آب است.

به گزارش خبرگزاری بازار، عباس رضایی در آیین توسعه صنایع فولاد کاشان با اشاره به موصوع کمبود آب در استان اصفهان اظهار داشت: ما در مورد تامین آب استان اصفهان هیچ حق اضافه ای نمی خواهیم.

وی با اشاره به اینکه برای فرودگاه اصفهان میلیاردها تومان هزینه شده است، ابراز داشت: این فرودگاه در حال حاضر در حال نشست است و این یک نگرانی ویژه است.

استاندار اصفهان با اشاره به بارندگی های اخیر دو سال گذشته در استان اصفهان تصریح کرد: نگرانی از کمبود آب همچنان وجود دارد چرا که بزرگترین نگرانی برای توسعه و پیشرفت استان اصفهان موضوع آب است.

نمایندگان اصفهان فکری جدی برای موضوع آب داشته باشند
وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان اصفهان باید یک فکر جدی برای این موضوع بکنند، خاطرنشان کرد: همه استان برای ما یکی است و نمایندگان استان باید نسبت به این موضوع نگاه جدی داشته باشند.

رضایی با اشاره به اینکه اصفهان و خصوصا کاشان بزرگترین قطب تولید فرش ماشینی ایران و دومین قطب تولید فرش ماشینی در جهان هستند، بیان داشت: برای رفع مشکلات صنایع فرش اقدامات ویژه ای از طرف استانداری انجام شد که طی آن نامه‌نگاری‌های فراوان و مراجعات متعددی به دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط توسط اینجانب انجام شد.

گیاهان دارویی و اسانس‌های طبیعی از ظرفیت‌های بالقوه اصفهان
وی یکی از ظرفیت های بالقوه استان اصفهان به خصوص منطقه کاشان را در گیاهان دارویی و اسانس‌های طبیعی دانست و افزود: ما در استان با وجود تمام مشکلات و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و شیوع کرونا همچنان در راه خدمت به مردم این استان تلاش می کنیم و امیدواریم مشکلات در این استان به حداقل برسد.

کد خبر: ۳۹٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha