۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
۶۰هکتار گلخانه در استان سمنان اجرا می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان‌:

۶۰هکتار گلخانه در استان سمنان اجرا می شود

سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان‌ با بیان اینکه در سال جاری ۶۰ هکتار گلخانه در استان اجرا می‌شود، گفت: امیدواریم این ظرفیت در پایان سال به عدد ۱۰۰ هکتار گلخانه برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن میرعماد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با ظهر چهار شنبه در جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه کشت گلخانه‌ای طی دو سال اخیر در سطح ۷۰ هکتار افزایش‌یافته است، ابراز کرد: توسعه کشت گلخانه ای مبتنی بر کاهش مصرف آب، سیاست این اداره کل است.

وی با بیان اینکه ۶۰ هکتار سطوح گلخانه‌ای در دست اجرا است، تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال تعداد کل گلخانه های اجرا شده در سطح استان سمنان به ۱۰۰ هکتار برسد.

توسعه سامانه های آبیاری سیاست جهاد کشاورزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه ۳۵ هزار هکتار از اراضی استان مجهز به سامانه‌های نوین آبیاری شده است، بیان کرد: ارتقای فرهنگ بهره‌برداری در بخش کشاورزی در کنار رغبت و همراهی بیشتر بهره برداران دلیل این افزایش است.

میرعماد از هدف‌گذاری برای توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در استان سمنان خبر داد و گفت: بر همین مبنا توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در استان سمنان برای مدیریت مصرف آب بخش کشاورزی اتخاذ شده است.

وی دومین سیاست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان را توسعه گیاهان دارویی دانست و تاکید کرد: این امر نیز برای بخش مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی دنبال می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به ظرفیت های تولید داروی گیاهی در سطح این استان، گفت: بیش از سه هزار هکتار کشت گیاهان دارویی انجام‌شدهو این روند ادامه دارد.

کد خبر: ۳۹٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha