۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
بازار لوازم خانگی به سمت رونق بیشتر حرکت نخواهد کرد
رئیس سازمان صمت گلستان:

بازار لوازم خانگی به سمت رونق بیشتر حرکت نخواهد کرد

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: پیش بینی می شود بازار لوازم خانگی کشور به سوی رونق بیشتر حرکت نکند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، حسین طلوعیان در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی گلستان اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه، علاوه بر اینکه موجب آشنایی بیشتر مردم با تولیدات روز کشور و جهان می شود، بستری مناسب جهت تعامل و همکاری هرچه بیشتر تولیدکنندگان، صادرکنندگان و متخصصان صنعت لوازم خانگی را فراهم کرده و در زمینه شناسایی بازارهای جدید نیز موثر خواهد بود. 

وی افزود: نمایشگاه به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای ورود به بازارهای داخلی و خارجی و اثرگذارترین راهبرد بنگاه ها برای عرضه کالاها و خدمات خود از چنان جایگاه رفیعی برخوردار است که بی شک، کمتر ابزاری می توان یافت که بتواند به اندازه نمایشگاه ها منعکس کننده توانمند های اقتصادی و تجاری یک کشور باشد.

وی بیان کرد: با وجود گستردگی نیاز خانواده ها و جمعیت جوان کشور و همچنین تنوع لوازم خانگی و تاثیر رفاه نسبی این وسایل در خانواده ها، پیش بینی می شود بازار لوازم خانگی کشور به سوی رونق بیشتر حرکت نکند.

طلوعیان تصریح کرد: نمایشگاه با تکیه بر ارتباط حسی و بصری، راحت ترین روش مقایسه را برای بازدید کنندگان فراهم می کند و می تواند به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی جهت توسعه صادرات و ارائه توانمندی های تولیدی که در نهایت به شکوفایی و پویایی اقتصادی هر کشور منجر می شود نیز محسوب شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان بابیان اینکه استفاده از دانش فنی، تکنولوژی و روش های نوین مدیریت از ویژگی ها و شاخصه های تولید لوازم خانگی است که باید در بازار رقابتی فشرده امروز بیش از پیش مورد توجه صنعتگران قرار گیرد، افزود: بدیهی است این صنعت، نیاز به برنامه ریزی مدرن داشته و با ایجاد رقابت سالم حیات و توسعه آن استمرار می یابد و می تواند با رعایت اصول کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش، بستر توسعه صادرات را هر چه بیشتر فراهم کند.

وی با اشاره به جایگاه نمایشگاه های بین المللی استان گلستان گفت: بدیهی است اثر بخشی نمایشگاه های تخصصی در زمینه های مورد اشاره بیش از سایر نمایشگاه ها است، زیرا نمایشگاه زمینه مناسبی را فراهم می آورد تا صاحبان صنایع داخل کشور با دستاوردهای نوین و تکنولوژی روز دنیا آشنا شده و نسبت به انتقال دانش فنی مورد نیاز خود اقدام کنند.

کد خبر: ۳٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha