۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
تمام سکه ها ۱۰۰ هزار تومان گرانتر شدند/دلار ۲۴۶۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

تمام سکه ها ۱۰۰ هزار تومان گرانتر شدند/دلار ۲۴۶۰۰ تومان

محمدولی؛ رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت دلار در بازار آزاد موجب شد تا قیمت انواع سکه بین ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان ظرف ۲۴ ساعت گذشته گرانتر شود.

ابراهیم محمدولی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: امروز قیمت اونس در بازار جهانی با کاهش ۲۳ دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۹۶۵ دلار برسد.

وی افزود: امروز قیمت تمام سکه طرح قدیم و تمام سکه طرح جدید به ترتیب با قیمت های ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

این فعال صنفی ادامه داد: در حال حاضر هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته ۳۰ هزار تومان گرانتر شده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: امروز هر قطعه ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۱۸۰ هزار تومان مبادله می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۴۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

محمد ولی خاطرنشان کرد:امروز قیمت سکه گرمی نسبت به روز قبل تغییری نکرده و همچنان با نرخ یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

محمدولی گفت: امروز قیمت هر مثقال طلا به چهار میلیون و ۸۶۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته افزایش ۳۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: امروز قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با افزایش شش هزار تومانی نسبت به روز قبل به یک میلیون و ۱۲۱ هزار تومان رسید.

محمدولی اظهار کرد: امروز قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش ۳۰۰ تومانی به ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و همین امر موجب شد تا قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخلی روند افزایشی را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمتهای اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار خبر است و با توجه به نوسانات بازار قابل تغییر است.

کد خبر: ۳۹٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha