۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
برخی افراد به نام معدن به دنبال کسب و کار دیگر هستند
رئیس سازمان صمت خوزستان:

برخی افراد به نام معدن به دنبال کسب و کار دیگر هستند

اهواز - رئیس سازمان صمت خوزستان گفت: برخی افراد به نام معدن به دنبال کسب و کار دیگر هستند که در واقع این افراد به صنعت معدن کاری ضرر و زیان وارد می‌کنند.

امیرحسین نظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پس از اخطار لازم به بهره‌برداران معادن در عمل به تعهدات، موضوع در شورای معادن مطرح و برای آخرین بار به معدنکاران یک ماه مهلت برای اجرای تعهدات داده شده که در صورت انجام نشدن تعهدات، معدن در فهرست مزایده قرار گرفته و از معدنکار سلب صلاحیت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به معدن‌داران و حمایت از این صنعت به معدن‌دارانی که عملکرد مناسبی ندارند و یا بدهی دارند یک ماه فرصت داده می شود که در صورت بهبود شرایط کسب و کار، سلب صلاحیت نخواهند شد.

رئیس سازمان صمت خوزستان عنوان کرد: برخی افراد به نام معدن به دنبال کسب و کار دیگر هستند؛ این افراد نیز به صنعت معدن کاری ضرر و زیان وارد می‌کنند.

نظری تاکید کرد: رکود در پروژه های عمرانی بر فعالیت و میزان درآمد معدن‌کاران تاثیر دارد و در کنار این موضوع باید افرادی وارد این کار شوند که با حرفه معدن داری و بازار آن آشنایی کامل داشته باشند تا در آینده کاری خود دچار ضرر و زیان نشوند.

وی گفت: در صورتی که معادن توسعه یابند میزان سودآوری معادن افزایش خواهد یافت و در صورتی که معدن توسعه پیدا نکند و در فضای کوچکی فعالیت معدنی انجام شود توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: ۳٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha