۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
قطعه سازان آلمانی، به دنبال توسعه ایمنی
ZF از گیربکس به تولید سیستم لیدار رسید

قطعه سازان آلمانی، به دنبال توسعه ایمنی

اولریش لاجرس، مدیرعامل شرکت آی بیو، گفت: برای تولید سیستم لیدار در خودروهای خودران قراردادی با شرکت گریت وال موتور امضا شده که یکی از بزرگترین قراردادهایی هست که تاکنون در دنیا امضا شده است.

بازار؛ گروه‌ خودرو: خودروهای خودران در حال توسعه و فراگیری هستند، خودروسازان رقابت اساسی برای تولید محصولات خودران در دنیا دارند. شرط تولید خودروهای خودران، دست‌یابی به سیستم هوشمند ایمنی جدید است. سیستم‌های که به لطف سنسورهای راداری و لیزری درحال توسعه هستند. در همین راستا به تازگی شرکت آی بیو آلمان با سهامداری ۴۰ درصدی شرکت ZF در آن مجموعه، اقدام به تولید سیستم لیدار برای فناوری خودران سطح ۳ کرده است.

اولریش لاجرس، مدیرعامل شرکت آی بیو، در این باره بیان کرد: برای تولید سیستم لیدار در خودروهای خودران قرار دادی با شرکت گریت وال موتور امضا شده که یکی از بزرگترین قراردادهای هست که تاکنون در دنیا امضا شده است.

وی اضافه کرد: باهمکاری گریت وال موتور دسترسی به فناوری خودران سطح ۳ برای خودروهای تولیدی را امکان پذیر خواهد کرد.

این سیستم دارای یک واحد کنترل الکترونیکی با نرم افزار درک محیط است که توسط شرکت آی بیو تولید شده است، این سیستم جز کمکی ایمنی محسوب شده که خطای راننده در زمان حرکت را کنترل و با هشدار به آن از ایجاد حادثه پیشگیری می‌کند.

کد خبر: ۳۸٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha