۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
۴۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در استان سمنان صادر و تمدید شد
معاون بازرگانی سازمان صمت استان سمنان:

۴۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در استان سمنان صادر و تمدید شد

سمنان- معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در استان صادر و تمدیدشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا مداح بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ فقره مجوز مشاغل خانگی در استان صادر و تمدیدشده است.

وی بابیان اینکه این مشاغل در رسته‌های مختلف قالیبافی، گلیم‌بافی، خیاطی و دوخت لباس، حسابداری، تایپیست، پرده‌دوزی، عروسک‌سازی، طراحی سنی قالی و بافنده تابلو فرش فعالیت می‌کنند، افزود: در این مدت دو هزار و ۴۵ فقره پروانه کسب عادی و ۶۷ فقره پروانه کسب ایثارگری برای واحدهای صنفی در سطح استان صادر و تمدیدشده است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به صدور یک هزار و ۳۲۵ فقره پروانه کسب برای واحدهای صنفی در سطح استان بیان کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد یافته است.

مداح با تأکید بر اینکه از مجموع پروانه‌های صادره، ۶۹۸ فقره توزیعی است، گفت: ۴۴۴ فقره پروانه خدماتی و ۱۸۳ فقره تولیدی است.

کد خبر: ۳۸٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha