۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
۳۶ میلیارد تومان برای حذف نقاط حادثه خیز جاده‌های ایلام هزینه شد
معاون استاندار ایلام:

۳۶ میلیارد تومان برای حذف نقاط حادثه خیز جاده‌های ایلام هزینه شد

ایلام- کرمی، معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: تاکنون ۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای حذف نقاط حادثه خیز ایلام هزینه شده است.

احمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هزینه راه‌سازی در ایلام به عنوان یکی از مناطق کوهستانی کشور بسیار بالا است ولی با این حال اقدامات بسیار خوبی در حوزه راهسازی طی سال های اخیر رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر به واسطه تردد میلیونی زائران اربعین از مرز مهران توسعه زیرساخت های استان در حوزه راه تحول بزرگی پیدا کرده است، گفت: یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی این استان دو سال گذشته ایمن سازی شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۳۶ میلیارد تومان برای حذف نقاط حادثه خیز ایلام هزینه شده است، گفت: با این میزان اعتبار ۹۸ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان ایمن سازی شده است.

کرمی بیان کرد:برای توسعه راهسازی در استان چند پروژه مهم راهسازی در دستور کار قرار گرفته است که یکی از مهمترین آنها احداث آزاد راه نجف اشرف ( پل زال _ موموری _ دهلران _ مرز چیلات) است.

وی ادامه داد: این طرح به طول ۱۲۶ کیلومتر و چهار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با مشارکت ۴۰ درصدی چهار بانک و ۳۰ درصدی بخش خصوصی و ۳۰ درصدی دولت انجام می شود.

کد خبر: ۳۸٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha