۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان احداث می‌شود
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان:

نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان احداث می‌شود

سمنان- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان گفت: احداث نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس بر اساس ظرفیت‌های قانونی در دستگاه‌های اجرایی استان به‌طور ویژه در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی بندر آبادی بعدازظهر دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس استان در استانداری سمنان با اشاره به اینکه احداث نیروگاه‌های خورشیدی، ظرفیتی مثبت برای افزایش درآمد، ایجاد هوای پاک و استفاده بهینه از نعمت‌های خدادادی است، اظهار داشت: احداث نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس بر اساس ظرفیت‌های قانونی در دستگاه‌های اجرایی استان به‌طور ویژه در دستور کار است.

وی بابیان اینکه در قانون پنج‌ساله ششم توسعه، برای ساخت نیروگاه خورشیدی از سوی دستگاه‌های اجرایی تأکید شده است، یادآور شد: بر اساس گزارش دیوان محاسبات استان سمنان بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان در ساخت نیروگاه‌های خورشیدی استقبال نکردند که این رویه هرچه سریع‌تر اصلاح شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: در سال‌های گذشته برای ساخت یک نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس ۲۱ میلیون‌ تومان هزینه می‌شد، این رقم اکنون به ۵۵ میلیون افزایش پیداکرده است.

محسن مسعودیان راد با تأکید بر اینکه اجرای این طرح‌ها در بهبود معیشت افراد کمتر برخوردار تأثیر بسزایی دارد، یادآور شد: ساخت یک هزار طرح نیروگاه خورشیدی در استان سمنان با تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی‌شده است.

کد خبر: ۳۸٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha