۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
افتتاح  ۶۶‌ طرح عمرانی و اقتصادی در فراهان/ ۵۷۳ فرصت شغلی ایجاد شد
با حضور استاندار مرکزی؛

افتتاح ۶۶‌ طرح عمرانی و اقتصادی در فراهان/ ۵۷۳ فرصت شغلی ایجاد شد

فراهان- با حضور استاندار مرکزی ۶۶‌ طرح عمرانی و اقتصادی فراهان افتتاح و ۵۷۳ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقا زاده عصر دوشنبه در آیین افتتاح ۶۶‌ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان فراهان اظهار داشت: امسال و سال گذشته دولت شرایط سختی را به سبب برخی از بحران‌های پیش آمده داشت ولی با این وجود پروژه‌های عمرانی به سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به شرایط سخت کسب درآمد برای اجرای پروژه‌ها ابراز داشت: با وجود اینکه فشردگی افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها بیشتر در دو بازه زمانی هفته دولت و دهه فجر است اما این نهضت در استان مرکزی ادامه دار خواهد بود.

آقازاده با بیان اینکه بهره‌برداری از طرح پرورش شترمرغ در روستای آهنگران، پرورش ماهی قزل‌آلا در روستای غیاث‌آباد، ساختمان جمعیت هلال احمر روستای مجدآباد، سه بوستان شهری و ۲۰ طرح برق‌رسانی از  مهمترین طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان فراهان استَ، گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان فراهان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است. 

استاندار مرکزی در ادامه بیان داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌های اقتصادی و عمرانی ۵۷۳ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است، افزود: عملیات اجرایی ارتقای کیفیت آب شرب شهر فرمهین نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

کد خبر: ۳۸٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha